Länge sedan...

Nu går jag innanför  Din hud

Jag går innanför min hud

Beröringen är total

vi möts i mellanvärlden

ett möte som speglar varandras inneboende likheter

Jag berör Dig med Dina händer

Jag får isen att smälta inne i Dig

den blir till vätska som förångas och kvar är värmen

de värmande orden, tankarna, upplevelserna

Vi har en tunnel mellan oss

Kärlekstunneln

Tunnel of Love

DU berikar min inre växt med Din fullvärdiga näring

Du undrar hur Du kan ge mig så som jag ger Dig...

Men det gör Du i samma stund som jag får ge Dig

Du ser det inte men nu vet Du det

Du frågar inte längre: " Är det säkert?!"

Tänk ; vår resa har börjat

Musiken

Livet och därmed också vår Tro

Skriver vi i våra sinnen om de minnen som erinrar oss om vilka vi är

på de olika plan som är vi

vi är två regnbågar som flyttat ihop

Vi gör färgerna starkare

tydligare

Jag klättrar berg med Dig

Jag möter våren med Dig och de första knopparna som slår ut

på trädens grenar

Jag söker källan med Dig

Tystnaden

Stillheten

Timtal omslutna i tystnaden

Godheten förstärks

Magiska händer vakar över våra kroppar

Magin strålar från våra bröst

Styrkan i att vara så nära

det hettar från våra kroppar

Vi är sprängfyllda av ALLT som är GOTT

Det är vår kraft och vår vilja

vår inre intention och ambition

På denna mellanvärdsliga nivå

känner jag ETT med DIG

Inte ens mil efter mil hindrar oss från att nå varandra

De banden finns emellan oss så länge vi håller kvar

varandra i kärlekens evighetspassage

Enkelheten passar oss

Vi är inga skrävlare

Vi vill leva vår sanning

Vi har hittat tvillingen

i Vattumannens tecken

Vi är Vi är Vi är Vi

Visa-Vi

Bundet kretslopp

Tryggheten stannar kvar inom oss

En själ att älska

Tusen skäl att älska

hjärtan som är varandras halvor

Jag är vänster

Du är höger

Sida vid sida

Nu är Du självklart självklar för mig

Men inte på ett alltför självklart sätt

för jag blir påmind om att vi lånar varandra och oss själva

i denna illusionens  värld

Nu seglar jag på molnen

på väg till Dig

för att möta Dig

bland stjärnorna

i de stora oceanerna

Bland skogens grönska

I vårt inre universum

Vi genomsyrar allt som genomsyrar oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0