Novus Ordo Seclorum

Kan man bli annat än lycklig...eller rättare..kan jag bli annat än lycklig då jag får lyssna på så underbart bra musik, på http://www.youtube.com/ som:

Johann Pachelbels Canon spelad av Trace Bundy. Eller Antoine Dufour & Tommy Gauthier - Naissance eller någon av John Mayers låtar eller Keith Urban....Mycket bra musik, tycker moi.

Men... det var inte vad jag tänkte skriva om...


Jag tänker på finanskrisen. JAG TROR EJ PÅ DEN...(?).

Första världskriget föregås av kris...andra världskriget likaså...Hitler och det tyska folket förtvivlar; börjar kasta sin skugga över judarna och pengarna blir till miljoner mark som nästan saknar värde, Hitler förklarar världen krig med hjälp av lånade pengar...

Inför andra världskriget planerades det och även inför första världskriget...Hitler var ingen marionett så som G W Bush inför det elitfolk som styr världen men det var inför andra världskrigets planering som ett världsherravälde blev mer uppenbart  även om det inte var första gången som de tankarna nått dåtidens olika ledare.

Vilka styr världen med sitt kapital. Jo, bankväsendet och vilka ligger bakom bland annat Bank of England. Rotshild. De är lika farliga som de var i slutet på 1700-talet då de började sin manipulation med ett lättdrivet folk. Speciellt i kristider...

Om ett tredje världskrig utlöses så kommer eliten att ha med detta att göra...Rotshild i topp med sina hejdukar. Wallenberg i Sverige och med dem världens banker och den industri som är i symbios med bankerna sedan långt tillbaka....Nämligen vapenindustrin. Skulle tro att tobaksindustri och de som är organiserade inom olika knarkkonsortium är "närbesläktade" och förgreningar ur samma djävulska källa...

Så vad jag hoppas är att bankerna går i stöpet och att det politiska systemet kollapsar och att eliten, för en gångs skull, inte lyckas med sina planer.

Den största plan som någonsin bedrivits av människor på vår jord.
Nämligen "NOVUS ORDO SECLORUM". DEN NYA VÄRLDSORDNINGEN.


EN STAT. EN TOTALITÄR STAT.


Intressant att se om folket vaknar ur sitt frekvensfängelse eller om det redan är för sent. Den som lever får se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0